من نظره عين الحلقه الخامسه

من نظره عين الحلقه الخامسه

الحلقه الخامسه


بيان :اصحي بقا ي رحيل عندنا شغل كتير قووومي
رحيل :مش عايزه اصحي الا لما علي يجي بقالي يومين مشفتوش
بيان :الحقي ي رحيل علي تحت
رحيل قامت جري بياان بضحك هههههههههه بضحك عليكي
جريت رحيل عليها وضربتها بالمخده
نزلوا كلهم وبدؤا يزينوا في البيت ومشغلين اغاني السبوع وكلهم فرحانين
الاب جلال :رامز واخيرا هتخطب واشوف مراتك وتملي البيت عيال
رامز:شوفت بقا ي بابا انا كنت عايز افاجئك
الاب جلال :كده مش فاضل غير بيان وقلبي هيرتاح بقا
رحيل:متقلقش ع بيان ي حج شكلها هتقع في الفخ قريب
بيان:احممم ايه ي رحيل مالك كده هو علي مأثر عليكي
الاب جلال:اللي هيتجوزك ي بيان هيتجوز جوهره
بيان:ربنا يخليك ي بابا
وطلعوا كلهم يجهزوا علشان الحفله
وجه الضوف وجوز شمس وعلي خطيب رحيل وبسمله وعيلتها وادم
ادم عمال يبص حوووواليه وبسمله اخدت بالها
بسمله:بدور ع حد
ادم:انا لا انا كنت عايز عبدالله بس
بسمله بخبث :اه عبدالله طوويب
وهنا تنزل بيان وتكون لابسه دريس ابيض جميل بحزام فيروزي وعليه طرحه فيروزي وكان شكلها حلو جدا وادم منزلش عينه من عليها
الاب جلال :ي جماعه لو سمحتوا انتوا شرفتونا
بس انهارده عندنا مناسبتين
الاولي سبوع حفيدي عبدالرحمن وديه كلكوا عارفينها
والتانيه هي خطوبه ابني وبنت شريكي حمزه بسمله
الكل سقف
ورامز لبس بسمله الدبله
رامز:بحبك
بسمله بكسوف:وانا كمان
رامز:انا فرحان اووي ي بسمله ياارب تفضلي جمبي ع طول
بسمله:ربنا يخليك ليا ي حبيبي
ونروح عند بيان
بيان واقفه جمب ادم
بيان:ادم عايزه اقولك حاجه
ادم:تعرفي انك جميله جدا
بيان بكسوف شكرا جدا
ادم:ها عايزه تقولي ايه
بيان:ادم انا بحبك انا اول ما شوفتك اتشديت ليك وكنت بتمني اعرفك وانا دلووقت بحبك اوي
ادم:حط ايده ع بوقها اشششش متكمليش انتي فهمتي غلط اهتمامي بيك كاخت مش اكتر انا عمري ما هحبك
وهنا الكلام نزل زي الصدمه ع بيان
بيان بدموع:بس انا بحبك بجد وعمري ما هأذيك
ادم :انا مبحبكيش ومش لازم تحبيني
بيان بصتله ومسحت دموعها:انا متاكده انك بتحبني وبكره تشوف وسبته ومشيت ودخلت جوه
ادم فضل واقف انا ليه عملت كده مع اني بحبها بس ده الصح انا لازم محبهاش ياااربي ودخل الحفله
شاب جه ع بيان
تسمحيلي بالرقصه ديه
بيان:كانت هترفض بس بصت لادم وقالت طبعا
ادم بص وحث بضيق وغيره وقام ماشي وبيان شافته وبعدت ع الشاب وتخلص الحفله والكل مبسوط وراح ينام الا ادم وبيان
الفجر ادن وقامت بيان تصلي وفي نغس الوقت قام ادم يصلي
ودعت بيان ربنا ان ادم يحبها وادم دعي ربنا انه يقدمله الحاجه الصح
وصحيوا الصبح
الاب جلال:رامز احنا كلنا هنروح بليب عند حمزه علشان نتفق ع تفاصيل الفرح
رامز:ايووون بقا ي حج ادخل عليا بالتقيل
شمس:مبروك ياض ي حمزه
امير جوز شمس:دخلت عشة الدبابير برجليك
شمس:في حاجه ي روحي
امير:لا ي حبيبتي ابدا المربي مسكره بس
رحيل:لا ديه مالحه ي خفيف
بيان:مبروك ي اسطي واخيرا هنفرح فيك
الاب جلال عقبال اما افرح باصغر وحده وحبيبتي انا
رحيل:طب وانا ي حج انا كده هتجوز ع نفسي
الاب جلال:قال يعني البت بتعرف تعمل حاجه علشان كده مستعجله اتووكسي
رحيل:علي حبيب قلبي هيعمل كل حاجه
شمس:هههههههههههههههههههه كداب اووي علي ده كان غيرك اشطر
كلهم ضحكووووا
رامز وبباه راحوا ع الشركه
وجه اليل والكل جهز وراحوا ع بيت بسمله وطبعا ادم كان موجود
حمزه :اهلا وسهلا ي جلال نورتنا
جلال:ده نورك ي حمزه فين عروسة ابني
حمزه :بسمله تعالي ي حبيبتي
بسمله:ازي حضرتك ي عمو
جلال :كويس بشوفتك ي حبيبتي
رامز:ايه انا شفاف ولا ايه
الكل ضحك وبسمله قعدت جمبه وحمزه وجلال اتفقوا ع الفرح بعد خمس شهور وهيكون معاه فرح رحيل
بيان:ايووون بقا الفرح هيبقي فرحين
حمزه :بيان ده انتي يوم السبوع جالك عرسان كتير جدا
الاب جلال:بجد انا بتمني اشوفها عروسه
حمزه:ابن سعد الخيال ولد حلو وشيك وانا قولتله يقابلك
بيان :اه عرفاه انا ممكن اقعد معاه الاول ي عمو
جلال:طبعا ي قلب عمو
ادم كان ماسك كوبايه في ايده واتكسرت من كتر الضغط عليها
ام بسمله:ادم مالك
ادم:مفيش ي خالتي معلش
بيان :حد يجيب مظهر وشاش وقطن
ادم:مفيش داعي انا هروح سلا ي عرسان ومبروك
وراحت بيان وراه وهو بيطهر الجرح
بيان: هات ايدك
ادم :مبصلهاش
بيان شدت ايده واخدت القطن وطهرت الجرح ولفته
ادم:انتي هتوافقي ع العريس
بيان:يعني لو عجبني شخصيته اكيد هوافق
ادم:نعم
بيان :وانت ايه مزعلك انت مش قولت انت مش بتحبني
ادم:انا.....
نكمل الخلقه الجايه ونشوف ايه اللي هيحصل

شاركه

عن غير معرف

هذا النص هو مثال لنص يمكن ان يستبدل في نفس المساحة ايضا يمكنك زيارة مدونة مدون محترف لمزيد من تحميل قوالب بلوجر.
    تعليقات بلوجر
    تعليقات فيسبوك

0 التعليقات :

إرسال تعليق